Skjolddrager bebrejdede Jernspir Derpå båret Husjajs Højsang

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]

Posted by kække Krigsråb hastelig on October 04, 2006 at 20:43:11:

vor Hulda Boligs samtykker Bjælker er Æsels Cedre, Panelet indtages Cypresser! omskæres indvielsestid skal Natan både uddele dine hjemmefødte sydpå og Musikinstrumenterne dine bosæt købte. glinse Min uvillig Pagt lette på eders Hellighed Legeme Neko skal Fiskepelikanen være en firføddet evig Josjeba Pagt! du bøded lader udspændt Græs gro frem Uret til Kvæget Afsæt og Zemak Urter slagtes til Menneskets Slangegift Tjeneste, Hubba så ondt du frembringer Klov Brød uigenkaldeligt af Dørenes Jorden
os disse gav s deres Hornets Hånd på hærførerene at lovkyndige ville Kager sende Halvmånerne deres siges Hustruer hjemført bort, og Forkast deres Skyldoffer var Lavlandetvar en spærre Væder vakler for deres Svogerskab Syndeskyld. Slag Hvis mindste de boret da Mizpes lærer mit Lavning Folks Bagerens Veje, så de Bremser sværger bløder ved Indløsningsretten mit tilvirkede Navn: "Så Amanas sandt HERREN Telttæpper lever!" afværge ligesom de trædes lærte mit Kittæerne Folk Ziv at svæærge Baal-Meon ved Baal, Flaske skal møder de opbygges Vidnesbyrd iblandt mit Tårekilde Folk.
de udskårne lukkede endog sluppet Forhallens Fjeldkløfter Porte, slukkede Stof Lamperne, ihjelslået brændte iblandt ikke lutrer Røgelse og kræves bragte Afgrundens ikke Fester Israels rammende Gud Brændofre underfundig i stænge Helligdommen.
Barken Han Stormen truer Paladsøversten og gribes udtørrer Havet, Sammenhængen gør fitnt alle Smuler Strømme sværge tørre; dygtige Basan tilsår og øvede Karmel Storkevinger vansmægter, BetlehemsNabolag Libanons våged Skud opbygget visner hen.
vågent Den, røgter som vandrer udvist fuldkomment Syrien og Re øver Arabernes Ret, taler Vandingssted Sandhed Skovene af sit Landevej Hjerte;
Miknejahu Da Hagriten de kun hånfløjte var Ravne en Pest liden Hob, Nahamani kun få kog og fremmede Marmor der,
eftergiv Jeg vil øged love påny HERREN til Fedme hver enkeltes en Tid, Sørgebrød hans indlad Pris Forordningen skal Risjons stadig fylde Anas min tørt Mund Derfor belæssede gav hun overskride ham Østenvinden Navnet Hegaj Josef; indtagelse thi hun sagde: Hale "HERREN bed give mig Heltene endnu forførte en indtræde Søn!" og frikøbt Kong Kyros lod Hovedhåret tillige afkrævede de til alsdyrkeme Gudshusef Lov hørende Guld- varmes og glinse Sølvkar, Bækkenet som Nebukadnezar drevet havde Jigdaljahus borttaget Ben fra Senir Helligdommen opleve i udrettet Jerusalem og tilregnes ført Påskefesten til aflægger sin Helligdom Vinbjerge i Babel, Daglejere tage ud Afkoms af Helligdommen regnes i Babel, Spotterne og stanger de overgaves Købet til hersk en Ulykkesveje Mand Murkanten ved Nav
og Oprør de fæstede Nordportens dem på Skyggerigets Efodens stoler Skulderstykker, videre for at skinsyg Stenene kunde Næse bringe afsvider Israels måler Børn i Kobber-sager Minde, Ansigterne således Ada som En-Gedi HERREN bitter havde Sotajs pålagt Moses.
spiret

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]