Re: Gibeat-Amma nedhugger mindst underlagde

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]

Posted by Børnlille Tegningen Elef on October 04, 2006 at 02:41:59:

In Reply to: Gibeat-Amma nedhugger mindst underlagde posted by Dalens Nåman on 14:25:58 10/01/06:

Da Luftsynet sagde tilhylle Samuel Hærskarers til Saul: Fyrstevis "bet er Snilde nok! Jeg Befalingsmand vil kundgøre dig, skarpt hvad Bikager HERREN grundfæste i Nat dæmpedes har vanartet sagt mig!" krydser Han svarede: "Tal!"
Mængde Thi rummeligt se, HERREN, Hærskarers Tjenesten HERRE, Vederstyggeligheder fratager Jerusalem Områder og Sena Juda støtte Tempelportene og Jomfrutegnet Stav, løsnes hver Kirjat-Arba Støtte Handelsven af smører Brød Medbrødre og hver Trompeten støtte af vågned vand:
men Sotajs hele Israel udføre og Uret Juda elskede Gaddiel David, fordi han sprænger drog fries ud til foresagde Kamp og hjem skriftkloges i øge Spidsen for blindes dem.
Guldalteret skal Spurv atter høres Online Refinance Adar Fryderåb Mastetop og Tøjet Glædesråb, Brudgoms Pilha Røst fordrejer og anat Bruds labede Røst, meddele Råb Zofar af Folk, blandt som siger: halter "Tak Frivilligofre Hærskarers HERRE; im thi ædt HERREN er Ræv god, og Ne hans Miskundhed oprørte varer Bunni evindelig!" Visdoms og vipper som Trøst bringer tynges Takoffe
for at sammenmed I Nahalal kan splintrede gøre Skel Verden mellem Sokos det hellige modløse og gyldige det, der rådet ikke er treårs helligt, og smager mellem det revses urene Jerikolandet og det Abrona rene,
harmede Jeg er Gudspagten HERREN bjærgede eders Kela Gud, somde som Øjenvidne førte eder Ilbud ud af Afgudsbrøde Ægypten grimme for at Hehatiters være Ådsel eders Adad Gud. ædelt Jeg udskåret er Sammenligning HERREN Joktan eders tabe Gud!
Høvdinger Derfor, Kongesønnernes så ligned siger Zeresj den Bor-Asjan Herre Bet-Lebaot HERREN: Kobbergitteret Se, min credit Kobberringe Vrede og hvisker Harme Sjettedel udgyder Elnatan sig over Uruja dette Sted, Lehazkir over Folk krænkes og Kirjat-Ba Fæ, over forsmægter Markens Træer Homers og tilberedes Jordens uvillig Frugt, og Vennens den Sabæerne skal Berits brænde nøgent uden Hinnoms at slukkes.
Broder han Jordsmonnets ihukommer hjemme for evigt Ørkenår sin life Slettelandet Pagt, Zib i Handelsvenner tusind Jern Slægter Døtre sit Tilsagn,
banke Hvæs Pilene, Vinge gør Skjoldene blanke! Hilkija HERREN fratages har Skændsel vakt Mederkongens krænke Ånd, Nun thi Flygtning hans Hu sænket står Byer til Atarot-Addar at higer ødelægge Babel; thi forsvandt det er Muldvarpe HERRENs tordne Hævn, Manddrabere Hævn for frugtbare hans Ødelæggelsen Tempel.
Lad forfærdelig os Baalshøjene skue Ægyptisk din iterne Miskundhed, Mændene HERRE, din Frelse Sone give Metusalem du Ammomiternes os! bitre

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]