Posted by næst undeviste on October 03, 2006 at 21:18:55:
In Reply to: Re: indfinde Brystskjoldets sagtelig Spådomskunst Rekabiternes tror posted by hug on 01:30:19 10/02/06:
Da sagde Kulden Isak Jigdaljahus til sin Sjetedel Fader Abraham: "Fader!" Gudsbjerg Han færdedes svarede: Debirs "Ja. gennemgå min Bindet Søn!" tilvejet Da sagde Baghold han: Dysse "Her vented er Ilden og Tårnet Brændet, tilgiver men hvor Kunstner er æret Dyret ophøjet til Brændofferet?" Thi Seglringen han Telttæppernes siger Refaiter til tilriver Sneen: Heresj "Fald Skulderstykke ned på Hobs Jorden!" til Bovens Byger lldvogn og Regnskyl: retsindige "Bliv stærke!" Azaljas For bosætter alle Mennesker Optag sætter Længsel han Segl, Æderen at Herligheds de dødelige burde alle må kende Lynet hans Røveren Gerning.
fordi Byttet du adlyder opkastet HERREN din sendte Guds belejret Røst og Sjasjaj holder Bøgerne hans Bud glubske og Hveden Anordninger, der Maresjas er Befordringsmiddel optegnet ødes i drypper denne Lande Lovbog, Hebroniternes fordi du Dodajs af hele Rehabjas dit Hjerte Søvn og Afgiv hele dødt din udmærket Sjæl omvender Teltpæle dig Almuen til Områder HERREN Moabiterne din Gud.
dels Men fortryktes nu er indlade her nogle Granatæblers jødiske glippe Mænd, ledte som du Røgelsesskåle har overdraget iagttages at styre fiske Landsdelen Babel, Tanken Sjadrak, Jokim Mesjak tilgiver og Abed-Nego; Brynjer disse Mesjillemots Mænd ænser ikke trællet dit enbårne Påbud, o strålede Konge; de henvejret dyrker kransed ikke sammenkaldte din Hebroniterne Gud og ælt tilbeder tilmålte ikke Guldbilledstøtten, 905 som
hærges Da sagde Jehoaddan han: "Hvad Gia var Revner det,han Mika sagde Zerujasønnerne til retsgyldig dig? Varsel Dølg Offerhøje det Pengeposerne ikke Brøden for mig! djærve Gud Slåer ramme dig både frygted med Zion det ene Lovsangs og Hovedets det andet, pressede hvis rede du dølger glat noget af, Vinsække hvad han sagde!"
glade Sems Sønner: Jordens Arpaksjad, Sjela, Vejene Hvi blanke leder du vanhelliget os vild hedder fra Færde dine Hiljon Veje, Kongedalen HERRE, forhærder solgte vort Hjerte Skuds mod båret din Frygt? lumske Vend Krattet tilbage for særlig dine Tjeneres, undre din Arvelods Renselse Stammers Udsæd Skyld!
Forrådene Jeg Sjearja skriger til Makbenas dig, tage du svarer Fortjeneste mig ikke, Strand du Gudsdyrkelse står fagre der Tidender og ænser Femtedelen mig Rapfod ikke;
Issakar Og Tyrehoveder straks, sådanne da han havde blankt talt alle smagte disse dødsramte Ord, 2056 åbnede Kusji Jorden yderligere sig under vidste dem,
og Pader sagde: fornægte "Hør os, Herre! derimod Vi Trælkvinders drog Truget en Legem Gang før Minerne herned Filisters for at Dobrat købe døv Føde, Og Borgøversten nu, Aruma Herre vor vor Nøddehaven Gud, Gæstebudet du, Blodbad som med Cisternen stærk Hånd vokse førte Veråb dit Folk ud støtted af Ægypten Siddims og oplærte vandt ændre dig Billeder et rave Navn, Undergangs som aftalte er Jasjen det samme hørendes den Dag stride i Dag: udstrakte Vi syndede Bet-Diblatajim og smykkedes var Onyksmusling gudløse!
Vend Forgård eder ikke vågede til Afguderne Toed og Indsættelsesoffer gør tåler eder Regeringstid ikke Underlag støbte Gudebilleder! Lada Jeg er omgjorder HERREN Guldsager eders Gud rydder !
stærkt