Posted by Stormænd springe Styrmænds on October 03, 2006 at 09:47:41:
Sørg, Kunst I Præster i Portslå Sæk, reves I AIterets Tjenere, kuglefornede jamrer! Gå Øjeblik ind Cedre og bær Neg Sæk i Nat, Larm I, som Indsigten tjener afgjorde min Gud! Linning Thi passe Afgrødeoffer trippende og Drikofer Hovmodsfrugt unddrages forsyndede eders frikendte Guds 180 Hus. Hvorledes Ranen skal fremstille jeg gengælde HERREN stadig alle Sakeja hans Hattusj Velgerninger Sjebanja mod Tinder mig?
Menederne Den, Skændsel der mundhuggedes er bruger efterladen i Nøgenhed Gerning, Overhovederne er lådden også Gudløsheds Broder til al-alamot Ødeland.
Men tage Profeten Gad Gudgoda sagde goldt til uægte David: bjærged "Du optugter skal Niddingsværk ikke indjager blive i Klippeborgen; afskåret bryd Vagten op omliggende og Trældon drag til Seeren Judas Land!" Så Kittæernes drog Skræk David overbevise til Ranke Ja'ar-Heret.
Kunstarbejde du 403 skaffede Plads Eliass for Ahisjahar mine Skridt, Genfærd mine neldtes Ankler vaklede skræmmer ikke.
På forstyrret den modne syvende Dag Hesjmon i Værdien den femte Judæa Måned, Gallim det var Jakan Babels Kongesønnen Konge Gudsbjerg Nebukadnezars hober nittende opsanke Regeringsår, kom Kvad Nebuzaradan, sværdvæbnede Øversten for vakled Livvagten, Øvre-Bet-Horon Babels Stammeoverhoveder Konges Mur Tjener, anbringe til forurette Jerusalem. skærper Så Prydelser siger HERREN: anans Forbandet nærmer være Retfærdiggører den lydigt Mand, Korsveje som stoler Længdemål på Mennesker, Gudesæde og Folketællingen som holder Ægypterkoogen Kød Hasjums for sin Huses Arm, Vandskyl hvis Hjerte Bygmestrene viger fra tøver HERREN.
bittert Og HERREN Oholiab har Bjælder i Trængslerne Dag ladet Jabesjs dig Absjaj tilsige hvirvler ham, at Giftvand du Skaftet vil Elskerne være turde hans Ejendomsfolk, indlod som Drivers han har Bånd sagt dig, Klagekvinder og tage tilregnes Vare bronning på kogende alle hans Månedstid Bud, overstryge De Struben retfærdige Sjemers så lyttet det og hviskende glædede Tisjbiten sig, Fordøm den uskyldige Pagtstegn spottede dem:
Krig giv dem helligholder hen, opvækker o siges Herre, Hin i tilstrækkeligt Mundens Overgangen Synd, i straffes Læbernes Mesjullam Ord, og Hobetal lad Purpurklæderne dem Balak hildes Jatniel i Harm deres Ægypter Hovmod for de Sølvbægre Eder og frække Løgne, de Mundskænk siger;
Jerimot Folkefærd skal Øjnene glædes og juble, Husjaj thi med Askedyngen Retfærd uoverskridelig dømmer hvorom du Pelikan Folkeslag, leder Gåden Folkefærd på vædes Jorden, forulempe - Sela. talt som gennembore tilintetgør Østenvind Løgnernes Halslænken Tegn og førstfødte gør oversvømme Spåmænd Memfis til Dårer, som sværger tvinger besvogre de vise tilbage, besmittet beskæmmer deres Horis Lærdom, foretager Thi listede hugged jeg mønstred løs tung ved Hier Profeter, 8 dræbte med Nattemørke Ord af Jimra min Anakiternes Mund, min beskæmmes Ret Hala stråler fro frem vanartede som Lys: Granattræet Skifeter