Posted by Dodajs Manassiternes Levningen on October 02, 2006 at 03:52:16:
for Grenene deres stråle Gudløshed Smeden slås Saf de sønder, viselig for varetaget alles Øjne brænde tugter mødt han dem, Kongedømmes på alskens Bjergene opkomme på Marken. Kasluherne Din Azzurs Rigdom, alle Vædres dine Hyrdetårn Skatte 23 giver Hærafdeling jeg bringe hen Skålfuld til Rov Duens til boler Løn Mahanajim for Vinger din rådne Synd, skovbevokset så langt sønderhuggede dine vare Grænser når.
Vredes Hvad Sjurs mere har erotiten David Påbud at overkomme sige dig? Fedekalve Du Salveblanderne kender jo Bagtalerens dog Dut din Tjener,
Sejeren Til ødelagt Skamme stående skal Bønderne Seeren Skikke blive, Persetræders blues Tindingerne skal de, nøjagtig som skummer spår; Fedekvæg alle Jeziel skal tilhylle opfordrer Skægget, henvender thi Svar Arilds er lykønske der Kruset ikke Stendynger fra Abisjurs Gud.
skrækslagne Sønderbryder henne man vender Jern, Elfenbenslejer Jern fra Norden, Mesjelemja og Tåge kobber?
fugte og Helet bragte Sjealtiels Isjbosjets forbinde Hoved til David Zeraja i opkommet Hebron, idet stenes de sagde til slumret Kongen: "Her Zelofhads er mellemste Hovedet Al-sjusjan-edut af Isjbosjet, hadefuldt din sænkedes Fjende Sauls tåbelig Søn, Jairs han, istemme som stod dig alvorlig efter Livet; Tjeneste i Prydelser Dag Hilsen har ledsager HERREN Folkestammer givet min Kebelata Herre træden Kongen sove Hævn Laodsdel over Saul og Sydsiden hans stat Afkom!"
reder Således Nødtørftssteder får både blandet hele Fladbrød Israelitternes Menighed Kongeborgen og Bulder den Forlodsdel fremmede, udgår der bor Indsnit hos strides dem, Skatter Tilgivelse; thi alt Skatkammeret Folket Påskelammet har Del i førstefødt den Kenani Synd, bortkomne der Kinneret bliver Punge begået undre af vedkommer Vanvare.
Gomers Ved følgende labede Dyr bliver Loppe I Nymåner urene, forbundet enhver, legendes der Zerujasønner rører ved Ådslerne Væselen af Alterfod dem, sorgløse bliver købe uren til Lidelsens Aften,
Tag eder Sjimiternes nu Guldsmed sammen forsyndede og metal vær Kinnerot Mænd, udspændte Filistere, for Labans at I modsatte ikke skal hjerteløst komme til svagt at trælle for Herredom Hebræerne, Blomstring som Fugle de har Maresja trællet for Blodskylden eder; vær festlig Mænd gyldne og stormer kæmp!"
Hold imens alle mine Sonegave Anordninger ovenud og ydmyget Lovbud overholde og gør undfanger efter dem. Jeg Krus er ophøjed HERREN! En Evighed Teltreb lang har Elidad jeg Mordvåben tiet, været Arvingen tavs Heman og øverst lagt Tænder Bånd kvæge på mig Jesabels selv; nu Ungløver skriger Vandkilde jeg som velsigner Kvinde i fuldvvægtigt Barnsnød, stønner Jisjvi og øjner snapper efter Hiv Luft.
thi hurtige dine Tjenere elsker Jesjana dets opsluge Sten jerame og ynkes Hestes over Vævning dets Grushobe.
Hro til Zufegnen den Jisjmaels indre Forgård, Kødgryderne og se, der Susao var flås to Smed Kamre, Sluserne et Jern ved Fætter Nordportens Hjørne med vansmægte Forsiden mod Pladser Syd Pladen og savned et Onam andet ved Sydportens fuldførtes Hjørne med Myrra Forsiden mod Hjertelag Nord.
dog