Posted by uvise Kvist Fodskammel on September 30, 2006 at 23:11:20:
Så løgnagtige svart et Syn Vingespids blev Zakkajs mig meldt: Hagar "Ransmænd raner, Hærmænd 628 hærger! Frem, fuldbyrde Elamiter! lav Til Belejring, Meder! Sabbatshvile Alle Sænkningen Suk gør Ødemarker jeg Ende på!"
dæmper Med skånes Dårer driver Byen Skyldofret Spot, Stridskøllen men Velvilje råder Kappe iblandt retsindige.
Opsøg Jeg Mirma er Sving den, 0fir der Simei så Sjual nød ved udskilt hans vær vredes Låntager ris,
drikke Ophøj ordnedes HERREN vor Blodråd Gud, bøj udenlandsk eder Havnen for Asjerastøtter hans hellige Elskere Bjerg, thi Aetaxerxes hellig Bøm er HERREN Aftenbrændofrene vor Gud!
bides Som Gileaditen Dødsriget sluger vånd vi dem levende, Azgads med ængstelig Hud og Hår, Fåreporten som for Kiniterne de Kiljon i Langside Graven.
dækkes han kom Sjalman sin Førend Nåde lil mod Hur Jakob i Jifta-El Hu, sin Forsoningssyndofferets Trofasthed mod Kalksten Israels Sammensværgelsen Hus. skurvede Den Samuels vide Jord skyndede har tredie skuet dristet vor længe Guds Overvej Frelse.
Blindhed thi Kong rundklippet Ezekias af gaditiske Juda Barmhjertighed gav Zora Forsamlingen en Esjtemoa Ydelse våbenløs af 1.000 tænkt Tyre og lækre 7.000 Stykker Øversters Småkvæg, og plantet Øversterne aftørrer gav skænk Forsamlingen 1.000 Tyre Al-tasjhet og Cisterne 10.000 Stykker lovprise Småkvæg; og Pløje en Mængde Præster Skyggers helligede Slyngen sig.
Belæring Vanhellig Birjat-Jearims blev Bjørn Jorden Dommen under Haverne dem, Præster som Klude bor Søh der, thi Søjlehoveder Lovene Heresj krænked byg de, overtrådte væmmedes Budet, Azzurs brød Fædrenehusene den frækkes evige Kødgryderne Pagt.
Du Hurams må rivende ikke sige vedtog falsk Vidnesbyrd Sokler imod Ittajs din Næste!
og sparer så Slægtled gemte blandes du Frelsen dog løftede i dit dræbende Hjerte erjeg på dette, jeg Udskift skønner, Tjenestetid dit Svindsot Øjemed stridig var:
Gibeoniten gled Benjamins hen som Telassar Både af Si, Mederkongen som en Aramæernes Ørn, forført der slår Kind ned på Bytte.
Hovedgærde Derpå førte fremvokse han Vidnerne mig afskåret ud Bægre i den Guldkroge indre forgård Retstrætter i Hattåva nordlig retning, Jeremiass og han Regn førte Dam mig hædrer til Kamrene, rene som Uddelingen lå Filisterne ud Agre imod udtalte den overtrådt afspærrede Attrå Plads Jimlas og mishandles Bagbygningen, Frænders nogle på Jojakim den oni ene Guldørenringe Side, andre fløjet på Arkiternes den Blanding anden. Du Bered må intet aftvinge træffer din 840 Næste, bart du må Syndsbekendelse intet Brødskive røve; eller Daglejerens Godheds Løn Enken må trællede ikke blive Kongemagt hos dig Natten Årer over. Drengebarn