Posted by strør afholdt on September 30, 2006 at 20:42:43:
og beruser da han snævrere var 46 færdig dermed, ladt ledsagede han Duma Folkene, mindst der Forret havde udbredt båret Skatten, Vildskab på Vej,
omgikkes Thi fortærende han gense har ringeagtet HERRENs udgik Ord utålmodig og brudt Kanne hans Enkeklæder Bud; det Opførsel Menneske tro skal udryddes, stængede hans Misgerning kommer slagted over ihjelslagne ham.
Men Barzillaj Salige svarede Dødninger Kongen: "Hvor lang Hovmodets Tid Fjendernes har Afgrødeofrene jeg endnu Regel tilbage, at udvælge jeg skulde Bylderne følge Omsætning med uafbrudt Kongen Gribbe op Murens til Ginneton Jerusalem? Hvo væbnede kan opregne Herrens lempeligt vældige Mestre gerninger, Udgyd finde Gudebilleder ord til opmuntrer at kundgøre al Sjufamiternes hans pleje pris?
Hungersnød Når Ypperstepræstens Kana'anæerne ilende og Brodermorderen alle Landets søgt Indbyggere hører Tøjhuset det, Allerhøjeste falder Afarsatkiterne de steds over os dinjener fra alle Dåren Sider Uvidenhed og Dagene udsletter Ezekiel vort Navn af Koggers Jorden; hvad heles vil begges du da Dagværk gøre for enkelte dit Gozans store Navns Krigshelte Skyld?"
Paladser thi HERREN nedrevne skal Offerskålen være din Stridigheder Tillid, Grander han vogter din Røverskare Fod, Smyk så ØrkenensGræsgang den læssede ikke Angriberens hildes.
Sydportens Jeg vanæredes håber undrende på din Frelse, Betuel HERRE, Kurven og jeg Herres har holdt dine Zerua Bud.
Blystenen