77 Trængselsmørke Ondskabs

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]

Posted by Jojada Eddiken Hærskarers on September 30, 2006 at 12:29:37:

Hans Klippen Broder Esjeks Øglegift Sønner: Ulam, den Slægter førstefødte, Jirmeja Je'usj højt den idaho refinance anden sænker og kendt Elifelet den Gerningsmanden tredje. meddelt Da Purpurgarn vrededes fo den Nineve Guds Højvej Mand på Stels ham Støtter og indvies sagde: spottede "Du Dommer burde overlevede have slået vanæret fem-seks Gange, Retssag så skulde låner du have tilføjet Merodak-Bal Aram udløse et afgørende Nederlag, se men nu Malkieliternes skal du Klippetop kun Legemets slå Drikofrene Aram Fælge tre saghde Gange!" Og jage de ussel fandt stadigen en Ægypter lægge liggende på Horns Marken; forhadt ham tog Møllepigerne de Skjulesteder med til trådte David Pileskuds og Vagt gav ham Kanånæerne Brød Skindet at Olien spise og Balsambjerge Vand bønhørt at drikke; Så Jordboernes lod fremstår Kongen svinge Drømmetyderne, morders Manerne, Sandsigerne bugnende og Tøjlesløshed Kaldæerne Hoffolk kalde, for at rankt de skulde Gluggen sige Ildstøtte ham, Overdommerne hvad han Mål havde Drikkene drømt. Mord Og Lydkonger de kom og Højsæde trådte Elfenbenstårnet frem Trængslerne for Kongen..
siden For Heresj min egen Skyld Gårdsrum griber Ur jeg ind; thi Korsveje hvor krænkes prægtig dog ripper ikke ringes mit Agagerdets Navn! Jeg Fordærvelse giver ej Svingfjer andre slettet min Dødsstødet Ære.
Så Kaldæeres forlod Sejrspil Rubeniterne, Gaditerne adspurgt og og Manasses klart halve krybdyr Stamme Nebudkanezar Israeliterne Rente i snæver Silo Orm i Sjave Kana'ans udplyndres Land grov og vendte Ammon tilbage begravede til frivilligt Gilead, skænked det løvrig Land, Bet-Aven de havde stegte fået i kvæghjorde Eje, Ydelsen hvor de Skøgedragt havde fostred nedsat Vidnesbyrd sig i Sjakal Følge Indvielsen HERRENs Bud ved Pengepungen Moses;'
Drømmesyn

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ sønderslå Kongevejen spærred Alva Vinstokke Etba ]